WoW, mikä päivä koulutuksessa :)
Oli jännää, pääsin tänään kirjoittaan muistiin vakio lauseet ja hygieniasta jotain :DD Pääsin onneksi tuntia aiemmin kotiin(en menny jätkien kanssa syömään :D), mutta sillä nyt ei pahemmin ole väliä koska pääsee kuhan pääsee kotiin ja syömään ^ . ~ Nytki nälkä :DD

Huomenna aamusta meen koulutukseen vaikka onkin itsenäisyyspäivä, mutta ei se mitn, mitä nopeemmin sen käyn niin sitä nopeemmin pääsen töihin :) Oikeastaan, siellä on kivaa joten se ei haittaa. ^^

Huomenna Senni tekee JOULUSIIVOUKSEN!! :) kortisteita pitää ettii, verhot vaihtaa ja imuroida, luututa ja kaikkee muuta :D
Huomen illalla Nikon kanssa katellaa leffoi ja maistellaan viinii ja jotan siiderii ja sillee muttei mitään kännei oteta! Ja syödään jotain tietty (niinkun oikeetaki ruokaa, ei sipseillä ja karkeilla elä) ^^

No rakkausrintamalla on just nyt H-I-L-J-A-I-S-T-A paripäivää, mut varattu vielä kuitenki :D
Hiljaisuus johtuu siitä ku itellä on vähä ristiriitaiset tunteet, ja si koittaa tän parin päivän aikana niitä selvittää.. Ois kyl vitun hyvä jos sais pään selville vesille taas vaihteeksi ^^

Mut tää täti menee syömään ettei kuihdu :DD

Muokkaus: 17:38

Olen ajatellut pitkään pitää nettipäiväkirjaa ja sitten päätin tänne liittyä ja kirjoitella.
Se on helpompaa purkaa ajatuksiian tekstillä.
Mä olen  myös useasti ajatellut videopäiväkirjan pitoa, mutten siihen ole vielä kyennyt.
En tiedä miksi. Se tuntuisi helpommalta, mutta sitten kun ajattelee niin ei se oikeen ole :D
Näytän yleensäkin tyhmältä kameran edessä, ja varsinkin ääneni kuulostaa tyhmältä niin en kehtaa :D
Mutta ei sitä tiiä jos joksus vaikka rohkenen sitä tekemään, olisihan se helpompaa, puhua vaan eikä tarvis ajatella ja kirjoittaa :)

Ja tietty, mitä nyt tulee tähän rakkausrintaman hiljaisuuteen liittyen vielä,
mä olen tosi kyllästynyt tähän mun nykyhetkiseen tilanteeseen. Siis, en sano etten olisi iloinen/onnellinen että mulla on joku elämässä, mutta kun mulla on itsellä huonoja kokemuksia suhteista ja si ne vaikuttaa tämänhetkiseen suhteesee mikä on täysin perseestä. Mutta mulla on tunteet tällä hetkellä aika sekaisin. Niinkun aiemmin mainitsin niin ne on ristiriidassa, eli toistaalta haluisin lopettaa suhteen ja sit toisaalta en haluaisi lopettaa kun mulla ja sillä jätkällä on paljon yhteistä ja se satuttaisi sitä.
Mutta itse en ole just nyt tyytyväinen tähän. Tuntuu kun rakastaisin sitä jätkää, mutta toisaalta taas tuntuu että jos se on vain hetkenhuumaa ja haluan vain ajatella että rakastan vaikken rakasta.
Siksi pyysin parinpäivän taukoa, että ei olla yhteydessä pariin päivään jotta saan itsekseni miettiä asiani kuntoon ja selvittää mitä oikeasti tunne. Toivon että saan asiani selvitettyä, ei ole kiva piinata toista hiljaisuudella ja itseään tietämättömyydellä.

<3:
1109670.jpg