Voi herranjumala, että voi olla tyhmiä miehiä.
Tänäänkin taas joku +28 elämäänsä kyllästynyt varattu mies tuli tyhmänä kyseleen cityssä olenko varattu ja vihjailemaan että olisinki kiinnostunut seksiseurasta hänen kanssaan. Ei saatana, että mua vituttaa tollaset.
Mun profiilissa lukee SELVÄSTI että:
1. Ole varattu.
2. En hae seuraa
Kun se ei mene niillä oikeen perille ni se niin ärsyttää. Sit kun mainitsen siitä, niin mulle aletaan vittuileen siitä. Mä en jaksa ymmärtää, miten oikeasti jotkut voi olla niin tyhmiä.

Mut muuten mulla sitten on hyvä olo. Suhteessa uskoisin että nyt on kaikki hyvin, onneksi.
Ja oli tosi ihana puhua puhelimessa rakkaansa kanssa kun ei oltu puhuttu pariinpäivään.
Taas taisi tulla melkeen 2h puhelu. ^^

Tänään  koulutuksen jälkeen, meen Teemun kanssa käymään vähä shoppailee ja si ajateltiin kokeilla ottaa kuvii ja laittaa kangasta taustalle tekemään studio tunnelmaa. Ghhhhh.. Tulee kivaa :)
Sit jos jaksetaan ni käydään Lauran luona Hollolassa hakeen sen tosi kähee kamera lainaksi :D

Tässä just nyt olen aamupalaa syömässä, eli n. tunnin päästä lähden koulutukseen. Tänään pääsen testaan neuloja ja tökkimistä kunnolla. Mut toivottavasti ei mennä ruokatunnilla taas heseen syömään, alkaa pikkusen se kyllästyttää :D En mä sano etteikö heses ole kiva käydä syömässä, eikä siitä oikeen mulle kery kilojakaan. Tai ku jätkät alkaa selittään jotain sellaista mikä ei oikeen kiinnosta mua :D

Mutta jatkan myöhemmin illalla avautumista jos on avauduttavaa ^^

Muokkaus: 18:15

Voi ei taas se alkoi. Taas joku idiootti käytti mun kuvia :( Kuvakkeessa nimimerkillä: SexyPinkCat, mutta kun menin sanomaan sille asiasta, niin poisti tunnuksen. Tästä tiedoista voin kiittää Kuvakkeessa erästä miestä Herr_K joka keroi tästä mulle. Kiitos <3
Mä en oikeesti jaksa ymmärtää ihmisiä, jotka käyttää toisten kuvia ja esiintyy toisena. Se on niin ärsyttävää. Tämä ei ollu eka kerta, mutta toivon että se olisi viimeinen. Ei tollasta jaksa!

Just vaimoni kanssa (Teemun) saatiin leikittyä kameralla. YeY! Oli kivaa^^
Tässä yksi kuva meistä: (linkkinä kuvakkeesta, en vaivaudu laittamaan muualle sitä)
40008501944.jpg
Tulihan niitä enemmänkin kuvia, mutta niistä tuli surkeita, julkaisukelvottomia.
Joten jätän ne tuone kansion pohjalle, enkä julkaise missään :D

Sennillä on nälkä, eli menen syömään ja samalla ruokin vaimoni :D
Jatkan huomenn :)


<3: 1109670.jpg