Ääh, aamut. Vihaan näitä.. Väsyttää ja kaikki tuntuu vaikealta. Ja vähän stressaava olo.
Yöllä, tuli vähän valvottua kun mietin sitä mitä haluan siitä jätkästä. Ja en ole vielä päässyt oikeastaan päätökseen, mutta nyt tuntuu enemmän siltä, että haluan lopettaa meidän jutun. Vaikka se satuttaisikin toista, niin en halua olla suhteessa jossa itse ei ole tyytyväinen.
Vaikka kovasti haluankin sen jätkän lähelle, niin en halua/uskalla päästää sitä mun lähelle.
Okei, mä tiedän että se on outoa kun tietää varsin hyvin sen että toinen on uskollinen ja rehellinen mua kohtaan.

Mua ottaa myös se päähän, että mua ei ymmärretä, Kaikki asiat pitäisi vääntää rautalangasta jota ei todellakaan jaksa alkaa tehdä. Mä kerron tunteistani ja olostani mutta sitä ei ymmärretä mitä tarkoitan,
aletaan kysyä kaikkea muuta, se väännetään johonkin ihan muuhun asianyhteyteen, vaikka sen kuinka selvästi kerron. Mä en halua enkä toivokkaan muuta kuin, että mua ymmärrettäisiin.

Tällä hetkellä odotan vain iltaa, että Niko tulisi ja päästäisiin aloittamaan kiva ilta ja unohtamaan kaikki muu hetkeksi. Mulla on huomenna koulutusta, joten en aio juoda päätä täyteen, vaikka todella paljon tekisi mieli.

Ulkona ei oo jälleenkään mikään mainio ilma, ainakaan mun mielestä. Mutta taas huolettaa Kyo (kissa),
kun se aamulla taas lähti ulos, niin nyt sitä ei taas näy (tehnyt tämän jo aiemmin). Mutta en jaksa olla hirveen huolissani, koska viimeksikkin se oli turhaa. Kyo tuli takaisin illalla ihan kunnossa. Joten odotan vain kärsivällisenä poikaa takaisin. Onhan se ihan hyvä ettei se kokoajan ole sisällä, välillä sen kanssa menee hermot kun se tekee kaikkea mitä sen ei saa tehdä. Ja saanpahan siivota rauhassa (jos jaksan),

Mutta nyt lopetan tältä erää avautumisen ja ehkä otan teetä että rauhotun :D

Muokkaus: 21:21

Kyo oli tänään taas pienellä karkuretkellä (14-15h), mutta tärkeintä oli että Kyo tuli takaisin sisälle.
Pesin pojan just, nyt on puhdas ja sai 2pv arestin. Oppiipahan ettei saa karata.

Tällä hetkellä olo on ihan hyvä. Niko edelleen kylässä ja viinipullo tyhjennetty :D
Ei viini ole mun mieleen kovin, mutta joskus se menee.

Nyt oon aika selvillä vesillä, eli tiedän aika hyvin mitä haluan siitä jätkästä. Nikon kanssa vähän puhuttiin ja silleen. Eli kerroin avoimesti mitä mieltä olen asiasta ja mitkä on mun fiilikset siitä.  Ja sain muita ajatuksia. Voisin nyt sanoa että en halua enään miettiä koko asiaa mitä haluan siitä jätkästä, vaan elän päivä kerrallaan ja teen asiat päivän tunteiden mukaan.

Mutta, tänään ei ole muuta avauduttavaa joten jatkan huomenna ^.^

<3: 1109670.jpg